söndag 2 november 2008

Motorer och Blod

I lördags var vi på GGN (Gotland Grand National) som är en av världens största endurotävlingar! Det som känner mig vet att jag egentligen inte har något större intresse av sådana här tillställningar, men detta var något extra.
Man åkte medströms med stämningen enda från början. Denna stora hop av människor som var där för att köra i samma tävling (2300 personer deltog) och människorna som var där för tävlingen. Detta stora intresse från båda sidorna gjorde att man inte kunde göra annat än att njuta av de sex timmar vi spenderade i leran.






Sen var det dags för Halloweenfest på kvällen! Det var extremt underhållande och trevligt! Musikerna hade förberätt väl inne i Smiss allrum med blodiga lakan, blodpåsar och ... en BLODIG BARBIE!

Nedan följer lite bilder från denna tillställning:




Henke


Jag & Fredrik


Folk


Johan (musik)


Jag, Mattias och Fredrik (dricker stolt våran folköl)

2 kommentarer:

malinsimona sa...

jag får ont i magen av att jag inte fotade. vi var ju så snygga!

Anonym sa...

snyggt med länkarna bro :)

/ mattias

Sidvyer, senaste månaden

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Sweden
Allt på bloggen, där inget annat anges, är © Axel Bergendorff

Bloggarkiv