fredag 31 oktober 2008

Ernst Textil AB


Då var man äntligen färdig med bildserien efter många om och men. Har suttit här fram och tillbaka och funderat över vilka fem bilder jag ska ha för att berätta om en dag på Ernst Textil AB och nu är det över. Eller ja, nästan.
Vi ska faktiskt redovisa det också, och det skall göras på tisdag. Har även gått över från matt skrivarpapper till semiglossy hela tiden förutom när det gäller kontaktkartor, för då kvittar det. Nä men det blir så fin lyster i alla färger och nyanser när man kör semiglossy. De som testat vet vad jag snackar om.
Utöver det planeras en Halloweenfest, bilder lär dyka upp på söndag eller senare i veckan. Här ovan synes en sammansatt bild som är min bildserie. Enjoy!




1 kommentar:

Anonym sa...

Semiglossy is teh shit! ^_^ Använde alltid det också innan. :D / EMma

Sidvyer, senaste månaden

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Sweden
Allt på bloggen, där inget annat anges, är © Axel Bergendorff

Bloggarkiv