måndag 22 september 2008

Visbydagen!

Idag har vi varit i Visby på den så kallade "Visbydagen". Som en annan bloggare redan lyckats nämna så är den nog mest till för oss fastlänningar som inte har någon direkt koll på öns kulturarv.
Intressant, men trött blev man. Detta berodde då mest på att jag vant mig vid att dricka kaffe varannan timme och så blev det inte idag, "Dagens i-landsproblem". Lyckades få lite fler bilder på classmates, mest för att folk inte ska tro att klassen endast består av mig, Fredrik och Donka.

Ett träd som såg ut som en mix av gran och kaktus... farligt, farligt, men så roligt!


Lina, glad i hågen


Kajsa


Helen


Dennis, guten som återvände


Henke & Daniel


Elin, vår andra skåning

3 kommentarer:

Anonym sa...

De e viktigt med culture axel!
Kactusen var hääärligt farlig

Dennis Pettersson sa...

Hehe, detsamma om bilden på mig :P

Elin sa...

Henke ser jue redet farli ud!! :)

Sidvyer, senaste månaden

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Sweden
Allt på bloggen, där inget annat anges, är © Axel Bergendorff

Bloggarkiv