onsdag 24 september 2008

Let there be light

Gårdagen var riktigt underhållande faktiskt. Vi skulle använda oss av befintligt ljus för att sedan lära oss att kontrollera det för olika situationer, då med skärmar och väggar etc.
Nu är det onsdag och snart är det fredag igen. Har fått två nya uppgifter. Den ena går ut på att vi ska illustrera ett barndomsminne och den andra att vi ska försöka kopiera ett gammalt verk som någon tidig fotograf lyckats ta.
Skoj tycker jag, det kanske du också tycker? Här följer bilder från vår lilla ljusworkshop.

Alex

Erika

Bara våran balla lärare Katarina får ha Ray-Bans

Sara

...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! Victory is mine!

Ursäkta för dörren, men det var faktiskt kul. Iaf lite.

Anonym sa...

Jag kan tillkännage min blogg nu, även om den fortfarande är ganska bildlös & ful design. Men det är väl dags liksom. minnaihemse.wordpress.com
Ha en fin helg med flickvännerna och Alex. Ta hand om varandra nu och jor inga domhejter.

Sidvyer, senaste månaden

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Sweden
Allt på bloggen, där inget annat anges, är © Axel Bergendorff

Bloggarkiv