måndag 31 augusti 2009

Gamleby

Yes box! Då var man antagen ändå ^^


7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha va? Har de skrivit fel som fan eller har du kommit in?

Peace / DB

Axel Bergendorff sa...

jag är inne, det var någon tjej som hoppade nu i början, så jag ska attackera småland ^^ Då får du hälsa på

Internet-Mattias sa...

Congrats en gång till!

fredrik jalhed sa...

Grattis Axel! Fan va fint!

Annika Jeppsson sa...

Axel, du är bäst! Miljoners slijoners kramar och grattis från mig... Kram Ankan

Anonym sa...

Ja grattis fan! Grattis, hipp hipp hurra =)
Attackera lärarna från mig så kan jag attackera dig =)

Puss!/DB

Rebecka sa...

Grattis grattis grattis axel! Fyfan vad roligt för dig!

Sidvyer, senaste månaden

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Sweden
Allt på bloggen, där inget annat anges, är © Axel Bergendorff

Bloggarkiv