torsdag 19 februari 2009

Milky Way

Näst sista dagen på praktiken hos Joachim Karlsson. Det har varit sjukt givande! Så mycket jag äntligen börjat fatta...
Och vad kul man kan ha med photoshop, hade helt förlorat mina skills i ps innan men de börjar komma tillbaka.
Tänkte tala med Joachim sen och se om man kan vara där en vecka till ^^
Imorgon blir det modell! Skoj ska det bli!

Ps. Den här bilden har jag hållt på med i 7 timmar idag. 6 timmar i studion och 1 timme vid datorn! Så sjukt jobbigt! Ds.


5 kommentarer:

Annika Jeppsson sa...

Vad grym du e. Det blev ju supersnyggt!:)

db sa...

Asgrymt Axel!
Hej och välkommen till Gamleby KY, hoppas du kommer trivas här! =)

Sandra Nordin sa...

najs Axl-man, någon har ju skills, det ser ju jag! :)

Dennis Pettersson sa...

Coolt, Axter :P Hoppas du får vara med en vecka till :P

db sa...

Din lille orfoped! Försöker du konvertera mig nu precis som Denichua? =)

Sidvyer, senaste månaden

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Sweden
Allt på bloggen, där inget annat anges, är © Axel Bergendorff

Bloggarkiv