måndag 1 december 2008

Mer bilder

Ännu några dagar har passerat, det har varit mer fokus på projekt "Grannar" precis som det ska vara men även massa bilder har tagits på omgivningen. När jag och Yohanna var ute med Lora och Michael sa jag att jag bara skulle gå till bensinmacken (den låg ca 100 m bort från krogen) och de tittade på mig som om jag rymt från en anstalt varpå Michael förklarade: "You don't walk in Texas." Nähä, sa jag så blev det bil.

Här är lite bilder från när jag och Yohanna gjorde ett tappert försök att hitta frukost genom att gå istället för att åka bil...








Dagen efter på kvällen bjöd Dave (Yohannas mammas man) på mat på ett litet hak i Granbury vid namn Grumps.
Citat Dave: "Oh, look at that sign (Ladies Night)! In Granbury, that means anyone who's got more than two teeth get's a free beer!"




Efter det drog ner till city i Granbury för att bevittna en julparad som dock endast bestod av fyra vagnar... och det var knappt något belysning...




Mat på Jason's Deli dagen efter.


Hittade rådjur i trädgården...


Här följer lite bilder till projekt "grannar":



Inga kommentarer:

Sidvyer, senaste månaden

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Sweden
Allt på bloggen, där inget annat anges, är © Axel Bergendorff

Bloggarkiv