tisdag 25 november 2008

Everything's big in Texas

YES! Äntligen är jag framme! Först 10,5 timmars flyg till Atlanta och väntade i 2 timmar för att sedan flyga vidare i 2,5 timmar. För övrigt var det så att på Atlantas flygplats hade man skapat många jobb, men alla "dåliga" jobb sköttes av svarta... Eller så fort det var ett jobb där man syntes så var det svarta som utförde det, typ"hej-jag-vänder-rätt-på-din-väska-när-den-kommer-ut-på-rullbandet-killen" etc. Men nu nu har jag varit med älsklingen sen igår och jag mår bäst i världen! Klockan är förövrigt 20:00 när detta skrivs, ha det gött alla som kan tänkas vara berörda! :*:* <3





















8 kommentarer:

Anonym sa...

My man! Sweet att se lite bilder, jädra dödsfågel by the way =) Den får Fred namnge snarast..

Men kul att se lite hur du har det!

Tjo

Anonym sa...

skit fint! kul att se :) hoppas du har det grymt axel!
/donka

db sa...

Fett bra bilder mannen! Fåglar är visst mer lättfångade i Texas(eller?) du kanske låg där i 4h och väntade som Klumster?
Hoppas du får en asbra vistelse!
Keep it up, we miss you!
/Danus

Dennis Pettersson sa...

Ansel Adams upp i dagen ;) See ya!

Anonym sa...

Kul att du lever :) Hoppas du har det så sjukt jävla bra.

Fågeln är någon slags falk, en jaktfalk tror jag. Falk heter "kestrel" på engelska. I fall du vill fråga någon där vad det är för fågel menar jag.

//

Fredrik

Anonym sa...

Haha, bästa messet någonsin :D

Anonym sa...

Shit vilken living on the edge- ekorre.. modig krabat. Eller dumihuvet. Hoppas du har det fint i Texas!

Anonym sa...

skönt att du har det bra därborta, och najs med uppdatering. fortsätt hålla texas osäkert så ses vi snart

/sandrej

Sidvyer, senaste månaden

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Sweden
Allt på bloggen, där inget annat anges, är © Axel Bergendorff

Bloggarkiv