tisdag 16 september 2008

Främling, vad döljer du för mig...

Så ja, lite halvhektiskt har det varit. Har haft en del genomgångar och lektioner och pingismatcher och basketmatcher... Därför har jag inte uppdaterat på hela (trummvirvel) TRE DAGAR! WOHO!
Så nu är det dags! Vi har fått en uppgift vid namn Främling som går ut på att ragga upp en random person på stan som vi inte talat med innan och sedan få fotografera denna. Jag kunde ju då inte motstå att söka upp stället med den finaste kombon ever! Hemse Krut & Pappershandel.










Legenden, myten, kvinnan: Krut-Ulla! Har jobbat i Hemse Krut & Pappershandel sen 1968











Krut-Ulla (lägg märke till den fina texten på hennes tröja)





Krut-Ulla och Irene

1 kommentar:

fredrik jalhed sa...

Jättefint axel, blev ju riktigt bra.

//

Kpt Haddock

Sidvyer, senaste månaden

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Sweden
Allt på bloggen, där inget annat anges, är © Axel Bergendorff

Bloggarkiv